fredag 28 oktober 2011

Hallen

Hallen är ganska stor och tyvärr lite svårmöblerad då det är dörröppningar eller fönster vid samtliga fyra väggar.
Vi funderar på att lägga tegelgolv i hela eller delar av hallen. Dock skulle vi vilja ha ett som är mer åt det sandfärgade hållet och inte så rött som det på den här bilden

Vi vill ha en hög golvsockel, likt den här på bilden, eller något högre ändå och gör nog något liknande vid taket. Den här bilden har jag hittat här via google bildsök. Jag har inte hunnit be om lov än men ska kontakta bloggerskan och lovar att ta bort bilden om hon inte vill att jag visar upp den

Vi har hittat en potentiell tapet. Just den här bilden är inte riktigt rättvisande, i verkligheten är den mer blå. Jag ska se om jag kan hitta leverantörens bild av den på nätet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar